Poeta, abans que tot. Una eternitat per a Ausiàs March

Unknown

Avui és l’aniversari d’Ausiàs March, poeta i cavaller, poeta abans que tot i res.

M’hi retrobo en la lectura i en el cant.

En la lectura dels poemes que més m’agraden. 

Escoltant Raimon cantant Veles e vents per continuar emocionant-me com el primer moment, quan em vaig esborronar escoltant la passió amb què cantava aquell “amor de vós jo en sent més que no en sé”. Després, totes les altres cançons. 

En Ausiàs March hi ha tota la llavor de la poesia moderna, humana, existencial, apassionada i em cal retornar-hi per retrobar-me, també jo, en la mesura més profundament humana de la poesia. 

Deixa un comentari

